عرفانعرفان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات نی نی مون

خیلی وقته

1394/11/4 14:09
نویسنده : mamani
463 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته که نتونستم بیام تو وبت بنویسم . عزیزم راستش این بیماری بد جور گرفتارم کرده . خیلی کند شدم . و ماشاالله شما هم که وروجک .خوب وقت نمی کنم بنویسم .

الان هم که تونستم یه سر بیام شما رو خوابوندم و خوشبختانه کار زیادی نیست .

شش ماه گذشت . هر روز با حضور شما پر از شیرینی و امید بود. حضورت به من نیرو میده تا قوی تر از همیشه قدم بر دارم و برای سلامتی بیشتر تلاش کنم.

شیرینم بهترینم نمیدانی که چه لذتی از حضورت دارم. با نگاه کردنت با شیطنت هات با هزار و یک کارت من و متعجب می کنی و لبم رو خندون .

[اگر درست نمی نویسم بهم حق بده ، حول شدم و عجله دارم آخه هر لحظه امکان داره بیدار بشی.]

فرشته آسمونی مامان از کارهای این دورانت بگم . پسر خیلی خوبی بودی . 20 روزه که شروع کردی به غذا خوردن و عاشق فرنی ، حریره بادوم و کرم سیب هستی اما سوپ و پوره ها رو باید با هزار ادا بهت بدم . دوست داری قاشق رو خودت دست بگیری و من عاشق اینم که میخوای مستقل باشی . پسر تمیزی هستی .

کوچولوی مامان هنوز غلت نمی زنی فکر کنم تو این یه کار به دایی ارشیا رفتی . آخه اونم غلت نزد و دمر نشد . شما از اون دسته بچه هایی هستید که چهار دست و چا یا نمیرن یا خیلی کم . الان هم تقریبا خوب می تونی بشینی . محکم می ایستی و با روروئک خوب راه می ری.

خدا رو شکر که هستی.

عاشق لوستر و هر چیزی که از دیوار آویزونه هستی.

هنوز از مهمون و مهمونی خوشت نمیاد . اما خوب با این مامان و بابا تو هم عادت می کنی.

خیلی شیطنت می کنی .

ادای گریه کردن در میاری و گاهی که ما چیزی میخوریم صدای ملچ و مولوچ در میاری که یعنی منم می خوام .

خوب می دونی که هر چیزی که داخل ظرف هست خوردنیه .

عاشق خوردن هستی. مخصوصا شیرینی .

من عاشق پسر شیرین خودم هستم.

تو یه فرصت مناسب همه عکسهای این 6 ماه رو برات میذارم.

وزن شما در 6 ماهگیتون: 8200

قد :68

دور سر :44

دوستتتتتتتتتتتت دارم هوارتا.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان تازه کار
5 بهمن 94 17:04
خداروشکر که همه چی خوبه. مامان من هم میگه بعضی بچه ها یهو راه میرن. نه سینه خیز نه چهار دست و پا. منم دلم به همین خوشه. عرفان جونی رو ببوس.
mamani
پاسخ
ممنون مونا جان اره این قلمبه من که واقعا یه هویی می خواد همه کار بکنه بوس برای مایسای عزیزم