عرفانعرفان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات نی نی مون

16 بهمن

1394/11/16 19:58
نویسنده : mamani
436 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز 16 بهمن تولد دایی علی هست . دایی علی مهربون عرفان تولدت مبارک

روزها و شب ها خیلی زود میگذره .

یه مدت خواب شبت بد شده . کاملا ترس از جدایی معرو ف رو می تونم حس کنم. شبها انقدر بی قراری می کنی تا بغلت کنم و کنار خودم بخوابونم . تازگی ها هم که به پهلو می خوابی و با دو دستت صورتم رو می گیری و میخوابی.

لذت می برم از حضور شیرینت .

خیلی حس زیباییه حضور گرمت .

صبح و شب من از لب خندهات پر کردی .

این مدت شبها بعد از اینکه می خوابیدی دو سه ساعتی بیدار می موندم تا تقویم سال جدید شما رو آماده کنم . خدا رو شکر تموم شد . فقط باید برم چاپ کنم .

خیلی خوشگل شده عشقم . دو مدل تقویم برات درست کردم .

من که عاشقشون شدم.

همه سفارش تقویم دیواری به من دادن .

عشق من دیوانه وار دوستت دارم.

یه سری از عکسهای شما رو که تو این مدت نتونسته بودم برات آپ کنم میذارم.

بوووووووووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)