عرفانعرفان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات نی نی مون

نزدیک سال نو

1394/12/27 21:47
نویسنده : mamani
436 بازدید
اشتراک گذاری

نزدیک سال نو هست و همه چی خیلی خیلی تند میگذره .

مثل رشد زیبا و دلنشین شما .

مثل روزهای خاطره انگیز شما

دو هفته ای بود که مریض بودی ، چند روز و شب پشت سر هم تب کردی و روز پنجم تبت قطع شد و تمام تنت پر از دونه های ریز شد.

فکر کردیم که شاید سرخک و سرخچه گرفته باشی اما پزشک بعد از معاینه شما بهمون گفتن که یه عفونت ویروسی ساده است.

اما ظاهرا دونه ها تنت رو میخاروند و خیلی سخت بود برای شما از صبح تا شب تو بغل من بودید و بهونه گیری میکردی. متاسفانه بیشتر یکی دو قاشق غذا نمیخوردید. روزهای سختی بود ولی خدا رو شکر تموم شد و شما شدی پسرک شکموی خودم.

تقویم شما رو چاپ کردم حتما عکسش رو میذارم. 

سرم به شما حسابی گرم شده . 

خیلی خوشحالم که امسال سر سفره هفت سین پیش من هستی. 

دوست داشتنی من آواهای زیادی یاد گرفتی . 

وقتی چیزی جدیدی میبینی میگی                            دع

وقتی عصبانی می شی داد میزنی

میخوای خوشی کنی                                              دی دی

میخوای غذا بخوری ملچ ملوچ میکنی و میگی              هام

دائما آواز می خونی و میگی عیده عیده عیده 

یا می گی دایی دایی دایی دای

تو قد و وزن 7 ماهگی شما 69 قدتون بود و 9100 وزنتون

مثل همیشه هزار بار دوستت دارم بووووووووووووووووس

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)