عرفانعرفان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات نی نی مون

روزهای خرید

1394/2/19 17:30
نویسنده : mamani
385 بازدید
اشتراک گذاری

درست ده روز قبل از اینکه جنسیت شما مشخص بشه من و مامانی برای خرید سیسمونی تقریبا همه بازارهای سیسمونی رو زیر پا گذاشتیم. آرام

من که لذت میبرم از خرید کردن برای شما نفسم.

تقریبا تمام وسایل و لباسهای شما خریده شده.

روز پنج شنبه هم با بابایی رفتیم و سرویس خواب شما رو سفارش دادیم ولی متاسفانه دقیقا سه روز قبل از تاریخی که میخواهیم جشن سیسمونی شما رو بگیریم آماده میشه.

فقط خدا کنه دیر تر از اون نشه.

منم بد جور درگیر کارای خورده ریز و تزئینات هستم تا اینکه یکم کارها جلو بیافته .

حتما عکس اتاقت رو برات میذارم مامانی. هنوز که حاضر نشده .

کوچولوی شیطون مامان این روزها هر لحظه با ضربه های قویت میگذره.

کاری کردی که همیشه احساس شادی و امید دارم.

مهمترین موضوع حرف هامون گل پسرمون شده . اینکه چی کار می کنه ؟چه شکلیه ؟ چه خصوصیاتی داره؟ و...

عاشقانه دوستت دارم.

پسندها (3)

نظرات (0)