عرفانعرفان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات نی نی مون

دل تنگی

1394/2/12 16:19
نویسنده : mamani
512 بازدید
اشتراک گذاری

روزهام شده حس ضربه های تو نازنین تر از جانم

شب هام شده حس حرکت و جابه جایی تو

گاهی البته بیشتر وقتها دوست ندارم که این روزها بگذره

دوست دارم برای همیشه تو دلم باشی تا این عاشقانه های بین من و تو تا ابد باشه.

تا ابد تو ناز کنی و من ناز بکشم.

وقتی دلم برات تنگ میشه.با انگشت اشاره دو تا ضربه آروم به شکمم می زنم و صدات می کنی و چند ثانیه بعد جواب شیرین تو رو می شنوم.

چقدر دلچسبه که هستی.

چقدر دلچسبه که برای تو زندگی می کنم .

تو امید روز و شب های منی .

به حضور تو سختی ها رو کنار می زنم و همه رو فراموش می کنم.

امروز روز پدر هست عزیزکم.

تو هم به بابایی گفتی روزت مبارک من که گفتم.

دوستت دارم هزار تا.

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانه تکتم
12 اردیبهشت 94 16:50
قدر این لحظات رو بدون که خیلیییی شیرینهایشالا نینیت صحیح و سالم به دنیا بیاد و لحظات خوب و خوشی رو داشته باشید
mamani
پاسخ
ممنون مامان مهربون از همین الان حس می کنم که چقدر دلتنگ این لحظات خواهم شد.