عرفانعرفان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات نی نی مون

14 هفته

1393/11/14 18:29
نویسنده : mamani
203 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

این روزها میگذره با دل دردهایی که میاد و میره .

شبا خوابم خیلی بد شدم . غمگین خیلی اذیت میشم . کلافه میشم و همش تکون میخورم.

دو شبه که یه راه حل پیدا کردم برای خواب. پنجره اتاق رو باز می کنم و با یه لباس نخی نازک می خوابم.ترسو

طفلی بابایی اگه سردش هم باشه میگه نه هوا خوبه.

خلاصه کلی نشونه از حضور نازنینت برام آوردی.

دیشب بابایی وقتی داشت جریان دوستش رو تعریف می کرد یه هو دلم برات تنگ شد.

میدونی بابایی بعد از سالها یکی از دوستان زمان دانشگاه خودش رو پیدا میکنه و متوجه میشه که دوستش هم منتظر به دنیا اومدن یه نی نی ناز مثل شما هستن. اونم دقیقا تو همون تاریخ که شما گل من زمینی قراره بشی. چشمکمحبتبوس

ایشالا همه نی نی های دنیا صحیح و سلامت به دنیا بیان و دل مامان باباهاشون رو شاد کنن.

مامان ، بابا های منتظر رو هم خدا بیشتر از این چشم انتظار نذاره.

خدایا کوچولو من رو هم سلامت زیر سایه خودت حفظ کن.بوسبوسبوس

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان تازه کار
15 بهمن 93 14:20
آخی، خیلی درکت میکنم. منم شبا بد خوابم می بره
mamani
پاسخ
اره از خیلی خیلی تر هم میگن میشه . فقط نی نی ها سالم باشن دیگه بقیه اش بیخیال