عرفانعرفان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات نی نی مون

miss you a lot

1393/11/7 13:32
نویسنده : mamani
236 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه ی مادر

عزیزکم دلم برای دیدنت یه ذره شده.

من نمیدونم این همه ادم که هر روز هی دارن مثلا برای پیشرفت درس میخونن چی کار میکنن.

چرا هیچ کدومشون یه دستگاه بی ضرر اختراع نمیکنن که مامانای منتظر مثل من هر روز یه نگاهی به نی نی کوچولوشون تو شکمشون بندازن.

خب این مامانا گناه دارن دلشون برای نی نی هاشون تنگ میشه .

مسئولین چرا رسیدگی نمی کنن.

ای بابا راست میگم بخدا. شوخی نیست . دلم برای نی نی جونم تنگ شده . تا 4 اسفند چقدر باید صبر کنم.

خوب سخته بابا جون.

جوجه طلایی مادر برای بار هزارم ازت میخوام محکم به شکم مامانی بچسب تا سر وقتش بیای بیرون.

خوب هم بخور که خوب بزرگ بشی سلامت سلامت باشی.

دوستت دارم دنیا دنیا

پسندها (2)

نظرات (3)

پانیذ
7 بهمن 93 23:23
سلام خانم گل. متشکرم که بهم سر زدی. امیدوارم دونه ی وجودت پرورش پیدا کنه و به سلامت سبز بشه و در آغوش بگیریش.
mamani
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مامان تازه کار
8 بهمن 93 12:13
mamani
پاسخ
مونایی چی شده غمت نبینم. مثل من دلت تنگ شده؟
مامان زری
10 بهمن 93 1:19
آخ جان خدا رو شکر مواظب خودت باش ایشالله به سلامتی به دنیا میاد اصلا استرس و غصه و این چیزا رو به خودت راه نده همیشه آروم از جات بلند شو حتی موقعی که از تخت بلند میشی جلو پاتو خوب نگاه کن کسی هم که مریضه و سرما خورده رو هم بهش نزدیک نشو اصلا.الان فصل این جور چیزاست .کمتر برو بیرون .صندلی عقب ماشین هم بشین.اگر هم جلو نشستی حتما کمربند ببند وو با دست نگهش دار که به شکمت فشار نیاره آهنگهای موتسارت و قرآن گوش کن چشم به هم بزنی میگذره و نی نی به دنیا میاد و شب تا صبح باید مواطبش باشی الان ساعت 1.25 شبه و فافای من تازه خوابش برد بچه خیلی دوست داشتنیه یعنی مادرها خوش بخت عالمند به خدا خدا ایشالله بهم همه نی نی بده زودتر بیا جنسیت رو بنویس
mamani
پاسخ
ممنون مامان زری گل لطف کردی یه دنیا