عرفانعرفان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات نی نی مون

حال این روزهای ما

1393/9/23 20:56
نویسنده : mamani
178 بازدید
اشتراک گذاری

می گذرد...

واقعا می گذرد اما اینکه چطور فقط ما میدانیم و خدایمان .

فرشته ی آسمونی من وارد هفته هشتم از دورانی شدم که تو دل مامانی لونه کردی.

طبق چیزی که خوندم الان به اندازه یه زغال لخته درشت هستی.

خوشمزه من، من و بابایی خیلی دوستت داریم . بابایی که رسما میره و میاد میگه سرده نکنه نی نی من مریض بشه ، مراقب نی نی من باش و...

راستی دردونه ی مادر اینجوری که بابایی داره پیش میره فکر می کنم کم کم بهت حسودیم بشه.

اما خوب از اونجایی که من عاشقتم. پسسسسسسسسسسسسسسس فدای تو دردونه و فدای اون بابایی نازت. هر دوتون رو یه دنیا دوست دارم.

بازهم مثل همیشه :

سالم بمون . محکم بچسب به شکم مامانی.

 

پسندها (3)

نظرات (1)

یه مامان
29 آذر 93 22:02
در آغاز زمستان هرگز زمستانی مباد ، بهار آرزوهایت .... یلدا مبارک خوش حال میشم به وبلاگ منم یه سری بزنین و نظر بدین ___________________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________________________¶¶¶_______¶ __________________________¶_________¶ __________________________¶_________¶ __________________________¶_________¶ __________________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ________________________¶¶____________¶_¶ __¶_____________¶¶¶¶____¶___¶¶___¶¶___¶¶ _¶¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶_____________¶¶ _¶¶_¶¶¶___¶¶¶¶_______¶¶¶¶_______¶¶¶¶__¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶___¶¶_____________¶¶ _¶____________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶_____¶¶____¶¶¶¶ _¶¶_________¶¶¶_____¶¶¶__¶¶_________¶¶¶_¶¶¶¶ __¶¶¶____¶¶¶¶_____¶¶__¶___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶______¶¶___¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶______¶¶ ________________¶¶____¶¶¶¶__________¶¶¶_______¶¶ _______________¶¶________¶¶¶_______¶¶¶¶________¶Y _______________¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶ _______________¶¶_____________¶¶¶¶_____________¶¶ _______________¶¶¶____________________________¶¶¶ ________________¶¶____________________________¶¶ ________________¶¶¶____________¶¶____________¶¶¶ _________________¶¶¶_______¶________¶_______¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________________¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶ ________________¶¶¶__________________________¶¶ _______________¶¶_____________________________¶ _______________¶_______________¶¶_____________¶¶ ______________¶¶______________________________¶¶ ______________¶¶______________________________¶¶ _______________¶¶______________¶______________¶¶ _______________¶¶______________¶¶____________¶¶ ________________¶¶__________________________¶¶¶ _________________¶¶¶______________________¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶__________________¶¶¶¶ ____________________¶¶¶¶¶____________¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶