عرفانعرفان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات نی نی مون

آهای آهای خبر دار خدا یکی از فرشته هاش رو برای من فرستاده

1393/9/18 13:12
نویسنده : mamani
194 بازدید
اشتراک گذاری

بله دیروز دیگه بابایی طاقت نیاورد .خندونک

گفت من هم باید به همه بگم.

تو راه خونه یه جعبه شیرینی خرید . آخه مامان بابایی خونه ما بود. چشمک

تا رسید سریع بهش خبر رو داد و اونم انقدر خوشحال شد که گریه کرد.گریه

بعد هم به من گفت که به مامان خودم خبر بدم اما خوب من روم نشد .خجالت

برای همین بابایی خان خودش خبر رو داد. بابایی میگفت مامانی انقدر خوشحال شده بود که سه بار پشت سره هم میپرسید تو رو خدا راست میگی؟قه قهه

ولی کلی به ارشیا خندیدم تا فهمید گفت الان خونتونه ؟ دختره یا پسر؟قه قههخنده

بقیه هم با زحمت های مامان بزرگ ها با خبر شدن.

بابابزرگ هم کلی خوشحال شد و کلی تبریک گفت .

دایی علی هم همینطور . همه کلی هیجان زده بودن.

راستی یه دونه خواهری منم پرنیای عزیزم هم خوشحال شد.

بهش گفتم دیگه کارت در اومد خاله شدی باید کلی کار کنی شوکه شد و خوشحال . میگفت من هنوز بزرگ نشده خاله شدم.

بوس

دردونه ی مادر . محکم بچسب به شکم مادر خوب بخور تا سلامت باشی عزیزکم.

 

بعدا نوشت: شاید ادرس وبلاگت رو به چند نفر بدم. هنوز تصمیم نگرفتم.

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان زری
18 آذر 93 13:32
خیلی هیجان انگیزه من الان دخترم یکسالشه اگه سوالی چیزی داشتی ازم بپرس مواظب خودت باش مامان شدن خیلی باحاله خیلی حس خوبیه دوران بارداری مواظب باش زیاد قند و چیز شیرین یا شور نخور تبریک میگم بهت من بی صبرانه منتظرم دخترم دو سالش بشه دوباره باردار بشم خیلی کبف میده مامان شدن سیسمونی زیاد نخر عاقلانه خرید کن دختر من که نه تو کالسکه نشست نه کریر نه روروئک نه صندلی غذا لباس بستگی به فصلی که بچه ات به دنیا میاد بخر سعی کن همشون زیر دکمه دار باشن و حتی یقه لباس هم دکمه داشته باشه که تنش میکنی اذیت نشه از همون موقع اول بهش شیشه و پستونک بده تا عادت کنه من به حرف بهداشت گوش کردم بهش ندادم الان پشیمونم اخه شیر خودم به درد نمیخوره بچه ضعیف شده و از اون طرف شیشه رو هم دیگه قبول نکرد موقع خرید سیسمونی جو گیر نشو عاقلانه خرید کن پولشو بده براش طلا خیلی از وسایل سیسمونی من بلااستفاده شد لباس خیلی کوچیک نگیر کندر هم زیاد خور خیلی خوب نیست پرخوری هم نکن چون رفلاکس خیلی بده توی بارداری قندتم بالا می بره به هر حال تبریک خوش به سعادتت
mamani
پاسخ
ممنون عزیزم . حتما از راهنمایی هات استفاده می کنم.
مامان تازه کار
18 آذر 93 13:58
عزیزم واقعا تبریک میگم. بارداری من و شما تقریبا با همه. ایشالا ک منم صدای ضربان قلب نی نی مو بشنوم و بارداریمو فریاد بزنم
mamani
پاسخ
ایشالا به همین زودی میشنوی صدای قلب نی نی رو و امیدوارم خدا همه نی نی ها رو نگه داره و صحیح و سلامت به دنیا بیارتشون.