عرفانعرفان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات نی نی مون

دومین قرار ملاقات

1393/9/18 13:01
نویسنده : mamani
196 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برای بار دوم بعد از بارداری پیش دکتر رفتم یه سری آزمایش جدید نوشت .

و

سونو گرافی

صداش هنوز تو گوشمه :

خوب ساک بارداری رو می بینم ....

اندازه اش که خوبه ...

جاش هم خوبه ....

جنین هم که دیده میشه

....

الان 6 هفته و 2 روزت هست

....

...

خوبه

خوبه

خوب ببینم صدای قلب رو هم می تونیم بشنویم

( کلی سرچ روی شکم....)

خوب همه چی خوبه ضربان قلب هم فعلا از روی شکم شنیده نمیشه اگه میخوای سونو واژینال میکنم برات ولی به نظر من صبر کن تا سونوی بعدی

گفتم شما هر چی صلاح می دونید همون

گفت سونوی بعدی بهتره

برام یه سونو دیگه هم نوشت.

باز هم باید صبر کنم تا صدای قلب نازت رو بشنوم دردونه مامان.

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان تازه کار
18 آذر 93 13:54
وای که این حس و این انتظار، بدترین حس دنیاست