عرفانعرفان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات نی نی مون

هفته 17 و ملاقات با پزشک

1393/11/29 14:30
نویسنده : mamani
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

امروز با هزار شوق پیش دکتر رفتم .

پیش خودم فکر می کردم که امروز حتما خانوم دکتر یا خودش جنسیت شما رو میگه یا برام سونو می نویسه.

خلاصه اینکه رفتم پیشش بعد از حال و احوال شروع به معاینه کرد.

قضیه اینکه دلم خیلی درد میکنه رو براش گفتم

گفت که رو تخت دراز بکشم تا معاینه کنه منو .

بعد از معاینه گفت که شکمم به خاطر تورم و نفخ روده ها خیلی بزرگ شده و روی رحم سنگینی می کنه .

به خاطر همین باید از این ماه شکم بند بارداری ببندم.

بعد هم صدای قلب نازنینت رو شنیدم.

و دوباره خواست وزن منو اندازه بگیره . که خودم گفتم وزنی آنچنان اضافه نشده . باز هم برای اطمینان وزن گرفته شد. از اول بارداری تا به حال 1 کیلو اضافه کردم.

که دکتر باز هم گفت خیلی خوبه .این که چاق بشی اصلا خوب نیست.

بعله بععععععععععععععععععععععععععععد رفتیم سر قضیه سونو و این حرفها .

برام دوباره دارو هام رو نوشت و گفت که کلسیم نمینویسه اما از امروز کلی شیر و ماست باید بخورم تا خوب خوب کلسیم برای خودم و شما داشته باشم.

دکتر برام سونو ی ناهنجاری ها نوشت و گفت که برای 13 اسفند برم. شوکه شدم.

گفتم من هنوز از جنسیت بچم خبر ندارم. امروز میتونم برای تعیین جنسیت برم سونو گرافی ؟

- نه سونو گرافی زیاد خوب نیست تا الان که صبر کردی بقیه اش رو هم صبر کن. 13 هم متوجه می شی.

خلاصه که دردونه هنوز هم یه دردونه هست بدون اینکه بدونم پسره یا دختر.

این جوری که معلومه از بعد از عید باید برای خرید شما اقدام کنیم . چون نزدیک عید کیفیت جنس ها زیاد خوب نیست.

فقط خدا رو شکر که تا به حال همه چی خوب بوده و شما سلامت هستی . به امید خدا از این به بعد هم حالت خوب خوب خواهد .

دردونه مامانی دنیا دنیا دوستت دارم.21.gif

پسندها (4)

نظرات (8)

♥ نیکتا ♥
30 بهمن 93 15:16
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* یه منم سر بزنید خوشحال میشم*•~-.¸,.-~*...........
sina
30 بهمن 93 15:16
سلام دوست دارید که یک کد ساعت زیبا با عکس فرزندتون به رایگان ساخته بشه؟؟؟؟ پس یک سری به وب بنده بزنید و کد را به رایگان سفارش بدید
مامان زری
1 اسفند 93 16:26
دکتر راست میگه هرچی سونو کمتر بدی بهتره.وای میدونم داری لحظه شماری میکنی که بری خرید برای کوچولووووو،می فهمم چه حسی داری خدا رو شکر همه چی خوب بوده
mamani
پاسخ
واقعا خیلی دوست دارم برم براش خرید کنم. خیلی دیر میگذره این روزا
maman zahra
2 اسفند 93 12:10
مرسی عزیزم به من سر زدی. ایشااله دردونت صحیح و سالم باشه
مامان تازه کار
2 اسفند 93 17:00
اشکال نداره مامان جون. منم فعلا باید صبر کنم. مثل اینکه جفت نی نیامون دلشون میخواد واسه عید سورپرایزمون کنن
mamani
پاسخ
اره واقعا کلی ناز دارن نی نی های ما.
مامان سمیه
5 اسفند 93 7:19
آخی هفته 17 ی ...به سلامتی ان شالله. تا میتونی از این دوران لذت ببر که خیلی زودتر از تصوراتت تموم میشه. من الات دیگه آخراشم و دلم براش تنگ شده. فقط و فقط به خودت و نی نی فکر کن. تا میتونی شیر و ماست بخور. امروز دندون من تیکه شد با وجود اینکه خیلی هم لبنایت میخورم ولی ظاهرا کافی نبوده
mamani
پاسخ
چشم مامان سمیه حتما همین کار رو می کنم . امیدوارم همه نی نی ها سالم به دنیا بیان نی نی ما هم همین طور
مادر بزرگ
7 اسفند 93 19:16
,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’`’ -----------♥ ---------♥ --------♥ ------♥ ----♥ --♥ -♥ *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸ █۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥ سلام دوست عزیز . امیدوارم صحت و سلامت باشی آپ قشنگت را خواندم زیبــاو دلنشین بود .براستی باید بگویم شما هم وب خیلی زیبای داری برایت تبریک مگویم █۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥ *•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸ -♥ --♥ ----♥ ------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥ •’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’
پانیذ
8 اسفند 93 12:08
عزیزم چیزی نمونده . پنج روز دیگه میفهمی. خودت چی حدس می زنی؟
mamani
پاسخ
راستش هر چی میگذره سلامتیش بیشتر برام مهم میشه. حدس هم نمیتونم بزنم خیلی سخته. هر شب یه خواب میبینم یه بار دختر یه بار پسر.