عرفانعرفان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات نی نی مون

خوبی عزیزم خوب خوب

1393/10/4 13:39
نویسنده : mamani
223 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه مادر دیروز یه روز سخت داشتم خیلی سخت.

صبح مثل همیشه ساعت 10 مطب دکتر بودم حالم هم که می دونی اصلا خوب نبود مثل تموم این روز صبح ها .

چشمت روز بد نبینه تا رسیدم دیدم 11 نفر جلوی من هستن اصلا باورم نمیشد. تعجب

خلاصه نشستم و منتظر شدم.

یک ساعت .... دو ساعت .... سه ساعت....

طفلک بابایی که می دونست چقدر حالم خرابه تند تند زنگ میزد ببینه چند نفر دیگه موندن . آخر هم یک ربع قبل از اینکه نوبتم بشه اومد. انقدر خوشحال شدم که به سمت ماشین پرواز کردم. رفتم اون تو یکم دراز کشیدم با بابایی حرف زدم حالم بهتر شد.

بعدش هم نوبت من شد. رفتم پیش خانوم دکتر تمام آزمایش ها و سونو گرافی را ریز به ریز چک کرد. و گفت که خدا رو شکر حالت خوبه.

برای 27 دی برام آزمایش غربالگری رو نوشت .

مامانی فقط هر روز دارم برات دعا می کنم که صحیح و سلامت باشی. گلکم شادی و سلامتیت از هر چیزی برام مهمتره.

دوسسسسسسسسسسسسستت دارم یه دنیا.

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان تازه کار
17 دی 93 13:07
منم منتظر آزمایش غربالگریم. ایشالا واسه هردومون خوب باشه
mamani
پاسخ
واقعا امیدوارم پست بعدی از سلامت نی نی مون باشه.