عرفانعرفان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات نی نی مون

هنوز هم پر از دلهره

1393/9/10 17:05
نویسنده : mamani
182 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وقت ملاقات با پزشکی که انتخاب کرده بودم را داشتم.

بعد از کلی انتظار شاکیو البته لرزیدن از سرماترسو( آخه مطب نمیدونم چرا انقدر سرد بود)

بالاخره نوبت من شد که برم داخل .

خانم دکتر ازم پرسید خوب چه خبر؟

گفتم : فکر کنم باردارم.خجالت

گفت : به سلامتی. خوب حالا بگو ببینم ....

و یه نگاه به پرونده کرد و با تردید نگاهم کرد گفت :شما همون خانومی هستی که فقط یکبار اقدام کرده بودی؟سوال

گفتم : بله دقیقا

گفت: به به یه کوچولوی نادر . میدونی این کوچولو جز معدود کوچولو هایی هست که تو این سن پدر و مادر با اولین اقدام تشکیل میشه.

فقط لبخند زدم یاد جمله همیشگی خودم افتادم که همیشه به بهروز می گفتم آخه من باهوشم .اما اینبار تو دلم گفتم آخه نی نی من قوی و باهوشه.

خلاصه یه حساب کتاب کوچولو کرد و گفت : با این حساب نی نی شما الان 5 هفته و 4 روزش هست .

برام آزمایش بتا نوشت و قرار شد که دوباره دوشنبه برم پیشش . گفت الان سونوگرافی هیچ تاثیری نداره و اطلاعاتی جز ساک بهمون نمیده. یه سری دارو هم برام نوشت تا شروع به خوردن کنم .

بازم باید تا هفته بعد صبر کنم. یه هفته طولانی دیگه.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان نینی
10 آذر 93 17:22
مبارکه عزیزم . ایشالا این 9 ماه رو به سلامتی پشت سر بذاری و نینیت صحیح و سالم بیاد بغلت
mamani
پاسخ
ممنون لطف داری ایشالا
مامان آینده
10 آذر 93 17:34
سلام. مبارکه. ان شاالله که نی نی جون سلامت بیاد پیشتون.
mamani
پاسخ
ممنون عزیزم . ایشالا هم مامانا نی نی هاشون رو صحیح و سلامت به دنیا بیارن