عرفانعرفان، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات نی نی مون

قرار دیگری با خانوم دکتر

1394/3/18 15:17
نویسنده : mamani
357 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مثل هر روز صبح زود آماده شدم تا برم مطب خانوم دکتر .

خانوم دکتر مهربون شما و من رو معاینه کرد و ضربان قلب شما رو شنید . شما هم در تمام طول مدت معاینه خوابیده بودی.

وزن مامان رو گرفت و گفت که به طور ایده آلی وزن اضافه می کنم و اینکه خودم اصلا چاق نشدم نشونه ای خوبی هست از اینکه شما تمام مواد مغذی رو جذب می کنی.

خدا رو شکر .

برام سونو نوشت و گفت که باز هم باید به استراحت خودم ادامه بدم.

قرار شد با جواب شما سری بعد تاریخ زایمان رو تعیین کنه.

یه جوریه دلم هم خوشحالم که داریم به آخر راه میرسیم هم ناراحت که دیگه باید با دیگرون تقسیمت کنم.

ولی هر چی که هست اینکه سلامت باشی کفایت می کنه.

بابایی که هر روز داره برای اومدنت لحظه شماری می کنه.

بعد از مطب با بابایی قرار گذاشتیم و رفتیم برای شما کلی اسباب بازی خوشگل خریدیدم .

امیدوارم که دوستش داشته باشی.

 

پسندها (1)

نظرات (0)